GIVEAWAY : handmade domo-kun plushie by bunbun









SYARAT-SYARAT SAH PENYERTAAN :-




1# Seorang maknusia yang ada blog............   [Ade blog & Alamat Di Malaysia][Saya bkan kucing, kucing pon bkan saya....haha :)]

2# Kalau nak follow blog ni silalah follow......   [Blog Saudari Bunbun telah pon selamat saya follow :)]


3# Like blog ni......   [Akhirnya, Blog Saudari telah d Like oleh saya :)]


4# Buat satu entry dengan tajuk GIVEAWAY : handmade domo-kun plushie by bunbun [2011] dan linkkan pada entry ni.
Click Banner Untuk Ke Link GiveAway Saudari Bunbun





5# Tag another 3 bloggers.....   [Hurm.... nak spread the word untuk sapa eh?... ssah gak ...Tapi, akhirnya jumpa jgak ngan org yg sesuai:)]


===============================================================


Blogger That I Tag






TARIKH TUTUP :-

Saudari Bunbun Says : sebulan dari sekarang - 21 julai 2011. Mungkin will be extended kalau ikot kepala aku. Dan berkemungkinan ditutup awal kalau dah takde siapa nak join dan aku pon dah bosan tunggu.


[ Optional ] :- 


Hye Dan Selamat malam :)


Saya nakkan "handmade domo-kun plushie by bunbun" adalah kerana nak jadikan sebagai kenang-kenangan semasa berada didalam dunia blogger ni...sbb ni pon first time buat blog.. xtau apa2 pon psal smua ni...just join GA yang dianjurkan je... haha


Sekian Terima Kasih :)

1 comments:

  1. Unknown said...

    thanks join. gud luck okeh! :)



    -extended until 30th july-

Post a Comment